Panică după ce Coinbase trimite în mod eronat notificări de resetare 2FA

Coinbase a trimis un e-mail către 125,000 de utilizatori, notificându-i din greșeală că setările lor de autentificare au fost modificate

rarrarorro | Adobe Stock

Clienții exchange-ului American Coinbase și-au petrecut weekendul într-o stare de nesiguranță și panică după ce exchange-ul le-a trimis în mod eronat e-mailul, pe 27 August.

Coinbase a ieșit public pe Twitter în data de 29 August ca să își ceară scuze pentru accidentul nefericit, declarând: 

Ne concentrăm total pe construirea încrederii și securității în comunitatea crypto-grafică. Dorim să facem astfel încât sistemul financiar deschis pe care îl vrem cu toții să devină o realitate. Recunoaștem că astfel de probleme pot afecta acea încredere

În ciuda scuzelor din partea Coinbase, mulți dintre utilizatorii săi au raportat că au luat deja măsuri de siguranță semnificative ca răspuns la e-mail. E-mailul i-a făcut să se teamă că conturile lor erau vizate de hackeri, astfel încât unii au recurs la măsuri și mai drastice de protecție – inclusiv revizuirea setărilor de securitate și lichidarea pozițiilor de pe monedele crypto-valutare.

Comentariile de pe rețelele sociale sugerează, de asemenea, că numeroși clienți nu au putut accesa aplicația Coinbase chiar și timp de câteva zile după incident.

Vom continua să lucrăm pentru a recâștiga încrederea fiecăruia dintre clienții noștri care au fost afectați de aceste notificări – a adăugat Coinbase

De asemenea, compania a anunțat că pentru neplăcerile cauzate rambursează utilizatorilor Bitcoin în valoare de $100.

Pe 30 August, Coinbase și-a publicat scuzele în subreddit-ul r/Coinbasepostare care a primit reacții mixte din partea utilizatorilor.

Scuzele oferite de Coinbase nu sunt de ajuns

Redditor-ul CoCraic_PNW a susținut că este nemulțumit că încă nu a primit despăgubirea de $100 promisă – în urma faptului că a primit mesajul dubios de la Coinbase și Coinbase Pro legat de 2FA. Totuși, acest utilizator a decis să își mute afacerea pe un alt exchange în lumina neplăcutului incident.

Film2021 a declarat că nici el nu a primit încă creditul în valoare de $100, iar în prezent caută să își migreze fondurile de pe Coinbase pe un exchange rival.

Cu toate acestea, nu toată lumea este supărată pe Coinbase – utilizatorul Leagance lăudând firma pentru că a oferit prompt compensații pentru eroarea sa.

Tocmai am primit cei $100. Mulțumesc, Coinbase. Indiferent de situație, e plăcut să știu cât de repede și ușor am putut să-mi blochez contul dacă a existat o modificare la 2FA

Panică după ce Coinbase trimite în mod eronat notificări de resetare 2FA
Hacker încearcă sa fure bani dintr-un cont digital

Potrivit unei știri publicată pe CNBC pe 24 August, mii de utilizatori afirmă că serviciul de asistență de la Coinbase nu a reușit să răspundă solicitărilor de ajutor referitoare la incident.

Interviurile cu clienții Coinbase din întreaga țară – și o revizuire a mii de reclamații – dezvăluie o tactică de spargere a conturilor care atunci când reușește, utilizatorii văd brusc cum fondurile dispar din contul lor. În plus, Coinbase are un serviciu cu clienții care nu face față la cererile de ajutor – iar aceste lucruri i-au făcut pe acei utilizatori să se simtă total ignorați, ceea ce le-a lăsat un gust amar – a scris CNBC

La începutul acestei luni, Coinbase a anunțat crearea unei noi linii telefonice de asistență pentru clienții care bănuiesc că le-a fost spart contul.

Exit mobile version