Adidas intră în Metaverse prin parteneriate NFT de top cu BAYC

Este timpul să intrăm într-o lume cu posibilități nelimitate - a transmis echipa din spatele brandului sportiv

Adidas intră în Metaverse prin parteneriate NFT de top cu BAYC

Natanaelginting | Adobe Stock

Ieri, 2 Decembrie, Adidas a anunțat că intră în lumea Metaverse printr-o colaborare cu Bored Ape Yacht Club, gmoney NFT și PUNKS Comic. Într-un articol postat pe aplicația mobilă Adidas, dezvoltatorii din spatele inițiativei au transmis următoarele:

Toamna aceasta, Adidas, cunoscută pentru celebrarea ideilor originale, se stabilește la frontiera creativității: Metaverse-ul. Obiectivul nostru aici? Să vedem fiecare locuitor al acestei lumi virtuale că prosperă. Metaverse-ul este locul în care oricine poate să-și exprime cele mai originale idei și să fie ei înșiși, sub orice formă își doresc. Și mulțumită blockchain-ului și NFT-urilor, acești pionieri pot deține o bucată din lumea pe care o crează

În cadrul articolului, o maimuță Bored Ape Yacht Club, pe care Adidas a cumpărat-o în urmă cu două luni, a fost editată în așa fel încât să pară că poartă celebrul trening. Bored Ape Yacht Club este o serie de maimuțe plictisite, create pe blockchain-ul Ethereum. Pe de altă parte, gmoney este un influencer remarcant din sfera crypto, care a fost inclus în Fortune NFTy 50. În cele din urmă, PUNKS Comic combină atât lumea digitală a NFT-urilor, cât și lumea fizică a benzilor desenate, pentru a crea așa zisele crypto benzi desenate.

Exit mobile version