Chipotle oferă Bitcoin și Burritos gratis – de Ziua Națională a Burritos

Ca parte dintr-o strategie de marketing menită să atragă clienți din Generația Z (6-24 de ani) - Chipotle oferă gratis Bitcoin și burritos

Studio Barcelona | shutterstock

Lanțul de restaurante cu mâncare mexicană a anunțat ieri că plănuiește o companie de marketing în cadrul căreia va oferi gratuit $100,000 sub formă de burritos și $100,000 sub formă de Bitcoin. Anunțul coincide cu o altă sărbătoare specifică pentru data de 1 Aprilie: Ziua Națională a Burritoului. Un purtător de cuvânt al restaurantului a confirmat faptul că această campanie de marketing nu este o păcăleală, deși coincide cu 1 Aprilie, zi notorie pentru farse.

Chipotle a postat un mesaj scurt pe twitter: #bitcoin anyone?

Mesajul a avut ca scop să atragă atenția asupra campaniei de promovare, înainte ca aceasta să înceapă propriu-zis. Contul de twitter a dat unfollow întregii liste, cu excepția a două conturi: Bitcoin.org și Stefan Thomas – fondator și CEO al companiei Coil. Stefan este faimos pentru portofelul; Bitcoin pe care îl deține, în valoare de $380 milioane, dar căruia i-a uitat parola.

Chipotle și Stefan Thomas vor lansa mâine un joc interactiv, numit Burritos și Bitcoin. Fiecare jucător va avea 10 încercări de a ghici un cod de 6 cifre, pentru șansa de a câștiga un burrito gratis – sau până la $25,000 în Bitcoin.

Pe lângă premiul cel mare, 10,000 de fani vor câștiga un burrito gratis, 50 de participanți vor câștiga $500 în Bitcoin iar 3 norocoși vor câștiga $25,000 în Bitcoin.

Chipotle oferă Bitcoin și Burritos gratis - de Ziua Națională a Burritos
Burritos or Bitcoin | chipotle

Anunțul acesta face din Chipotle primul brand american care oferă gratuit Bitcoin clienților săi. Într-un mod similar cu alte campanii de marketing pe care le-au organizat anul acesta – promoția curentă vizează clienții digitali. Campania reprezintă un exemplu al lanțului de fast food în efortul de a atrage clienți noi, în special pe cei tineri, care sunt familiarizați cu aplicația restaurantului și cu activele digitale.

Ca multe activități sociale pe care le-am organizat în trecut, jocul Burritos sau Bitcoin are ca scop stimularea culturii și construirea unei afinități față de brandul nostru, în rândul generației Z – a declarat pentru Yahoo Finance, directorul de marketing al Chipotle, Chris Brandt

Obsesia pentru Bitcoin este aproape la fel de mare ca obsesia pentru burritos – așa că am vrut să le oferim fanilor posibilitatea de a câștiga din ambele, odată cu cea mai mare sărbătoare a brandului – a mai adăugat Chris

Exit mobile version