eToro se lansează în spațiul NFT printr-o investiție de 20 de milioane de dolari

Platforma de tranzacționare planifică să intre în lumea NFT-urilor prin lansarea eToro.art

Adobestock | velirina

Platforma de tranzacționare eToro intră în spațiul tokenurilor digitale nefungibile (NFT) prin lansarea unui fond de 20 de milioane de dolari. Scopul lor este de a achiziționa NFT-uri de valoare dar și de a sprijini proiectele emergente care au nevoie de investiții.

Fondul va funcționa prin intermediul noii platforme a eToro „eToro.art”, prin care își propun să ofere energia și entuziasmul industriei NFT celor 27 de milioane de utilizatori pe care-i au.

NFT-urile sau tokenurile digitale nefungibile reprezintă active fizice și digitale unice, cum ar fi o piesă de artă, un cântec sau o colecție într-un joc, care nu pot fi replicate.

eToro urmează a fi unul dintre cei mai mari colecționari de NFT-uri din lume, după ce vor întrebuința noile fonduri pentru achiziții. Unul dintre obiectivele anunțate de companie este mărirea colecției existente – care deja include active digitale nefungibile din proiecte de renume precum: „Bored Ape Yacht Club, CryptoPunks și World of Women”.

„Noul fond marchează începutul unei strategii de expansiune la scară largă a companiei în spațiul NFT, urmează să oferim o multitudine de servicii investitorilor care le va permite să i-a parte la această economie emergentă”, potrivit lui Guy Hirsch, directorul general al eToro din SUA.

eToro a observat o oportunitate în brandul creat de Bored Apes Yacht Club și au intrat în parteneriat cu aceștia pentru lansarea tokenului ApeCoin (APE) luna trecută. Activul a fost dezvoltat și lansat de Organizația Autonomă Descentralizată (DAO) ApeCoin, o entitate separată de Yuga Labs.

Marile branduri adoptă NFT-urile

eToro nu este prima companie ce și-a arătat interesul de a investi în NFT-uri de calitate. De la achiziționarea de către Visa a CryptoPunk #7610 în august 2021, mai mulți giganți din diverse industrii s-au arătat interesați de a se implica în acest spațiu. Începând cu KPMG Canada – care a cumpărat un NFT World of Women în februarie și până la Universal Music Group care a creat o trupă din membri ai Bored Ape Yacht Club.

CryptoPunk #7610 - este NFT-ul achiziționat de Visa în August 2021 cu 150.000 de dolari
CryptoPunk #7610 – este NFT-ul achiziționat de Visa în August 2021 cu 150.000 de dolari

Numai în ultimele luni, branduri recunoscute din fiecare industrie, precum: „Coca-Cola, McDonald’s, Nike, Gucci, Liga Națională de Fotbal”, au planificat în inițiativele lor de marketing expansiunea în sfera activelor digitale nefungibile.

Orice brand se poate promova pe această cale și poate crea un NFT care ar oferi chiar și un drept de proprietate asupra mărcii. eToro intenționează să folosească jumătate din banii noului fond creat pentru a dezvolta proiectele emergente și pentru a susține artiștii ce au nevoie de investiții.

Fiind o companie deschisă pentru inovații, eToro vede un potențial uriaș în metavers și în activele digitale.

„Este firesc ca eToro să servească drept cale de aducere a noilor utilizatori în sferele NFT și metavers”, a declarat CEO-ul eToro Yoni Assia.

Exit mobile version