Gucci va accepta plăți în criptomonede până la sfârșitul lunii mai

Plățile cripto în magazin vor fi efectuate printr-un link trimis prin e-mail clientului

Gucci va accepta plăți în criptomonede până la sfârșitul lunii mai

AdobeStock

Brandul italian de modă Gucci a anunțat că va începe să accepte plăți în criptomonede până la sfârșitul lunii mai în cinci dintre magazinele sale din Statele Unite, cu intenții de a extinde serviciul la toate cele 111 magazine ale sale din America de Nord. 

Plățile cripto în magazin vor fi efectuate printr-un link trimis prin e-mail clientului. Link-ul conține un cod QR care le permite clienților să efectueze plăți din portofelul cripto. Primele magazine Gucci care acceptă cripto sunt Wooster Street din New York, Rodeo Drive din Los Angeles, Miami Design District, Phipps Plaza din Atlanta și The Shops at Crystals din Las Vegas.

Gucci va accepta 12 criptomonede, inclusiv Bitcoin (BTC), Bitcoin Cash (BCH), Ethereum (ETH), Wrapped Bitcoin (WBTC), Litecoin (LTC), Shiba Inu (SHIB), Dogecoin (DOGE) și cinci monede stabile, potrivit Vogue Business.

Brandul s-a impus ca un utilizator timpuriu al tehnologiilor Web3, inclusiv blockchain, iar plățile cripto reprezintă un alt pas al Gucci pentru a-și conecta prezența fizică actuală cu eforturile emergente ale Web3.

Recent, prin serverul Gucci Vault Discord, s-a comunicat că proprietarii a două proiecte NFT – SuperGucci și Gucci Grail – vor avea acces special pentru a precomanda colecția Gucci înainte de a deveni publică. Aceasta este o mișcare care leagă în mod clar colecțiile NFT și comunitatea înfloritoare Web3 a Gucci de consumul din lumea reală – o mișcare semnificativă pentru brandul de lux.

„Gucci caută mereu să îmbrățișeze noi tehnologii atunci când acestea pot oferi o experiență îmbunătățită clienților noștri. Acum că suntem capabili să integrăm criptomonede în sistemul nostru de plată, aceasta este o evoluție firească pentru acei clienți care ar dori să aibă acces la această opțiune”, a declarat Marco Bizzarri, președinte și CEO al Gucci, într-o declarație.

Primul său NFT a fost un film de 4 minute, intitulat Aria, care s-a inspirat din colecția sa de îmbrăcăminte cu același nume. NFT-ul s-a vândut pentru 25.000 de dolari în iunie 2021 într-o licitație online găzduită de Christie’s.

Gucci s-a extins și mai mult în Web3 prin achiziționarea de teren virtual în The Sandbox în februarie, dezvoltând o experiență retail virtuală care să reflecte magazinul său electronic Vault.

https://twitter.com/TheSandboxGame/status/1491396664166387716

Tot mai multe branduri de lux testează plățile în criptomonede

Câțiva alți retaileri de lux au început să testeze plățile cripto. În martie, Off-White a anunțat că magazinele emblematice din Paris, Londra și Milano au început să accepte plăți în criptomonede.

Philipp Plein este în proces de construire a unui magazin londonez care, pe lângă faptul că va accepta plăți cripto, va avea o galerie NFT. În februarie, Plein a declarat pentru Vogue Business că marca sa realizează cel puțin o tranzacție de criptomonede pe zi și a adunat deja 150 de Bitcoin.

Brandul de ceasuri de lux Hublot al LVMH a lansat o colecție în ediție limitată care putea fi achiziționată folosind doar Bitcoin. Recent, marca a colaborat cu Ledger, lansând un ceas în ediție limitată.

Exit mobile version