Mastercard a înregistrat mai multe mărci comerciale ce vor fi utilizate în spațiul NFT și Metavers

Mastercard Inc. își asigură protecția legală a mărcilor sale comerciale înainte de a se lansa în NFT-uri și Metavers

Adobestock | prima91

Mastercard se alătură companiilor Visa și American Express în ceea ce privește extinderea în spațiul Metavers, în încercarea de a crește fluxurile de venituri și de a deveni competitivi în economia virtuală.

Mastercard Inc., una dintre cele două mari companii internaționale de carduri de plată, a depus o cerere la Oficiul de Brevete și Mărci Comerciale din SUA pentru a include 15 mărci comerciale legate de NFT-uri și Metavers.

Documentele publicate arată că marele gigant al serviciilor financiare încearcă să creeze o modalitate prin care comunitatea poate interacționa cu activele digitale, un sistem de plată cu cardul în Metavers și, de asemenea, intenționează să creeze o piață online pentru cumpărătorii și vânzătorii de bunuri digitale.

Una dintre mărcile pe care doresc să le înregistreze se numește „Priceless” și va conține fișiere multimedia, cum ar fi lucrări de artă, text, audio și video, care sunt autentificate prin NFT. Ei au solicitat, de asemenea, păstrarea renumitului logo roșu și galben al companiei „Circles”, pentru tranzacțiile cu cardul folosite pentru a plăti bunuri și servicii în Metavers.

Un alt brevet urmărește să adauge numele Mastercard la evenimente culturale, concerte, evenimente sportive, festivaluri și spectacole din Metavers, precum și să fie promovat în cadrul seminariilor și programelor de educație financiară.

Mastercard a făcut 500 de noi angajări în februarie, formând o echipă ce se ocupă de dezvoltarea companiei în sfera tehnologiilor cripto și a NFT-urilor.

Mastercard este pe urmele concurenților

Se pare că gigantul Mastercard a ajuns ultimul la petrecere. Primii care au intrat în acest spațiu dintre companiile majore de tehnologie fintech sunt Visa și American Express – ei și-au înregistrat deja mărcile comerciale pentru utilizarea lor în spațiul NFT sau metavers – aplicând din timp la Oficiul de Brevete și Mărci Comerciale al Statelor Unite.

În 2020, Visa a depus pentru prima dată o cerere de brevet pentru a crea o monedă digitală, iar în prezent dezvoltă o criptomonedă nativă a rețelei sale de carduri. 

Ei au anunțat anterior că permit folosirea criptomonedei USD Coin (USDC) pentru a stabili tranzacții pe rețeaua internă a companiei, acest lucru a fost posibil prin lansarea unui program pilot împreună cu platforma Crypto.com.

Mișcarea făcută de Visa vine după ce alte companii mari din sectorul financiar, precum BNY Mellon sau PayPal – au îmbrățișat anumite active digitale, iscând speculații și păreri – cum că această clasă de active va deveni o parte a portofoliilor de investiții.

Mastercard și Visa concurează și în spațiul NFT și Metavers
Mastercard și Visa concurează și în spațiul NFT și Metavers

În cazul American Express, există șapte solicitări asociate acestui brand de implementare a cardurilor de plată virtuale, servicii de concierge în metavers și utilizarea cardurilor sale într-o piață de NFT-uri.

În plus, aceste companii de carduri de credit au luat mai mulți pași pentru a rămâne competitive în economia virtuală. Mastercard a creat un program de trei luni numit Start Path Crypto pentru a ajuta startup-urile blockchain și crypto să-și extindă afacerile, în timp ce Visa și-a lansat propriul program de creatori pentru a ghida antreprenorii din spațiul NFT în dezvoltarea companiilor lor mici.

Mastercard face parte din PCI Security Standards Council, un comitet al marilor companii de carduri de credit din lume, inclusiv American Express, Discover, Visa și JCB, dedicat îmbunătățirii securității datelor de plată globale. Recent, aplicația bancară reglementată de DeFi Scallop s-a alăturat acestui consiliu cu scopul de a furniza informații despre industria DeFi și de a recomanda noi inițiative.

Exit mobile version