NFT: Nike intră în lumea Metaverse după achiziția RTFKT

Noua achiziția a RTFKT confirmă interesul companiei Nike de a fi un contribuitor proeminent în lumea virtuală a metaverse-ului

NFT: Nike intră în lumea Metaverse după achiziția RTFKT

Nike x RTFKT

Nike, producătorul de îmbrăcăminte sportivă, a anunțat achiziția RTFKT, brandul de sneakeri virtuali și de colecție. Astfel, Nike devine cel mai mare producător de echipament atletic din Statele Unite, prin acest parteneriat, care se alătură lumii metaverse.

La sfârșitul lunii Octombrie, Nike a depus o cerere pentru patentarea numelui, a logo-ului în formă de swoosh și a sloganului just do it – pentru utilizarea lor online și în lumile online virtuale. Depunerea a fost însoțită de postarea a două locuri de muncă pentru postul de designer de materiale virtuale, sugerând astfel faptul că firma sportivă se pregătea să așeze o fundație pentru intrarea în metaverse.

În cele din urmă, noua achiziție a RTFKT confirmă interesul Nike de a se desfășura în acest ecosistem:

Conform Nike, achiziționarea RTFKT va ajuta compania să livreze următoarea generație de obiecte de colecție care îmbină cultura și gaming-ul. John Donahoe, președintele și CEO-ul Nike, este de părere că această mișcare ajută la accelerarea transformării digitale pe care și-au dorit-o:

Planul nostru este să investim în brand-ul RTFKT, să servim și să creștem comunitatea lor inovativă și creativă și să extindem amprenta digitală a Nike

În concordanță cu viziunea expusă de Donahoe, cofondatorul RTFKT, Benoit Pagotto a spus:

Ne dorim foarte tare să creștem acest brand, care a fost complet format în metaverse

Pe cealaltă parte a globului, producătorul german de articole sportive, Adidas, a anunțat intrarea în metaverse după un parteneriat cu companii NFT precum Bored Ape Yacht Club, g-money NFT și Punks Comic.

Atunci când știrea a fost făcută publică, aplicația Adidas prezenta un articol care spunea următoarele:

În metaverse oricine poate să-și exprime cele mai originale idei și să fie ei înseși, sub orice formă își doresc. Și mulțumită blockchain-ului și NFT-urilor, acești pionieri pot să dețină o parte din lucrurile pe care le crează

Meta, compania care a fost recent redenumită din Facebook, le-a urat celor de la Adidas un bun venit, spunând:

Așteptăm cu nerăbdare să vedem Adidas în metaverse

Exit mobile version