NFT: Vodafone scoate la licitație primul “Merry Christmas”, trimis sub formă de SMS

SMS-ul lung de 15 caractere va fi scos la licitație pentru a ajuta la deplasarea refugiaților din întreaga lume

Maksym Povozniuk | Adobe Stock

Vodafone, gigantul britanic din industria telecomunicațiilor, are planuri pentru a scoate la licitație sub formă de NFT primul Short Message Service (adică mesaj text, SMS) din lume care spune Crăciun Fericit în limba engleză. Mesajul a fost trimis acum 29 de ani prin rețeaua Vodafone, în 3 Decembrie 1992, și a fost primit de Richard Jarvis, un angajat al companiei la vremea respectivă.

Istoricul SMS, lung de 15 caractere, va fi vândut sub formă de NFT, în cadrul unei licitații conduse de Aguttes Auction House, în Franța, conform Ziarului Financiar.

Prin scoaterea la licitație a primului SMS festiv din lume, sub formă de NFT, Vodafone intenționează să redirecționeze câștigurile către United Nations High Commissioner for Refugees, pentru ajutorarea refugiaților care au nevoie de deplasare.

NFT: Vodafone scoate la licitație primul “Merry Christmas”, trimis sub formă de SMS
Primul Merry Christmas va fi scos la licitație de Vodafone, sub forma unui NFT | Ziarul Financiar

Vânzarea SMS-ului sub formă de NFT va avea loc marți, 21 Decembrie, în cadrul unei licitații online, unde participanții pot licita folosind Ethereum. Suma câștigătoare va deține drepturile de proprietate ale protocolului folosit pentru comunicații de la vremea respectivă.

Iar pentru a glorifica și mai mult acest SMS, celorlalte rețele de comunicații le-au luat nouă ani pentru a ajunge la abilitatea pe care Vodafone a avut-o în a primi și trimite mesaje text. Mișcarea aceasta de a minta primul SMS din lume este un alt exemplu care demonstrează abilitatea pe care NFT-urile o au de a tokeniza și prezerva digital istoria.

Ecosistemul NFT a catalizat adopția mainstream a crypto-monedelor, pe măsură ce corporațiile și firmele instituționale găsesc modalități de a utiliza NFT-urile, care se încadrează în modelele de business. Săptămâna trecută, Adidas a anunțat lansarea colecției de NFT-uri Into the Metaverse.

La doar câteva zile de la anunțul făcut de Adidas, Nike a achiziționat RTFKT, brandul care crează adidași virtuali, dovedindu-și astfel interesul puternic față de metaverse.

Exit mobile version