Raport: 60% dintre comercianți doresc să implementeze plata cu criptomonede

Capitalizarea totală a criptomonedelor a crescut de peste 15 ori de la aproximativ 190 de miliarde de dolari, în ianuarie 2020, la 3 trilioane de dolari, în noiembrie 2021

Sondaj: 80% dintre băncile centrale vor CBDC Mike Novogratz Raport: 60% dintre comercianți doresc să implementeze plata cu criptomonede piața criptomonedelor

Ultimul raport al Crypto.com, o platformă de tranzacționare pentru criptomonede, arată că 60% dintre comercianții Worldpay sunt interesați să accepte criptomonede ca plată pentru bunuri sau servicii.

Comercianții au o ocazie clară de a-și crește piața totală adresabilă, de a reduce costurile și taxele de tranzacționare, potrivit raportului „Crypto for Payments”.

În prezent, doar 4% dintre comercianți acceptă cripto ca metodă de plată, iar diferența dintre cererea clienților și această cifră ar putea stimula creșterea în ceea ce privește acceptarea criptomonedelor în viitor.

Deși acceptarea de criptomonede la comercianți este limitată astăzi, mai mult de jumătate dintre comercianții intervievați ar dori să accepte cripto în 2022. Aceștia sunt gata să se întâlnească cererea cu o ofertă generoasă, dar se lovesc de provocările cu care vin tehnologiile noi.

Furnizorii de servicii de plată și firmele IT pot juca un rol critic în simplificarea tranzițiilor cu criptomonede. Companiile de plăți care sunt dispuse să preia costul, complexitatea și riscul pot juca un rol important în creșterea utilității criptomonedelor pentru clienți și pentru sprijinirea noilor modele economice pentru comercianți.

Raport: De la lumea ideală la lumea reală

„Într-o lume ideală, deținătorii de criptomonede ar dori să poată face achiziții prin care să profite de prețurile pieței în timp real, evitând în același timp bătaia de cap și costul conversiilor fiat. Acolo unde plățile directe în criptomonede nu sunt posibile, clienții au apelat la produse de plată care contribuie la deținerile lor cripto”, se arată în raportul Crypto.com, citat de Crypto.ro. 

De exemplu, cardurile preplătite care vând automat deținerile cripto pentru a finanța achiziții fiat devin din ce în ce mai populare. Cu aproximativ 65% dintre clienții Crypto.com care își folosesc cardul Visa, cererea consumatorilor este clară.

Pe măsură ce sectorul criptomonedelor continuă să devină tot mai popular, și cu aproximativ 16% dintre cetățenii americani care dețin cripto în prezent, crearea de căi pentru utilitatea plăților devine din ce în ce mai importantă.

Bitcoin și Ethereum, cele mai populare la tranzacționări

Beneficiile tranzacționării în criptomonedele cu cea mai mare capitalizare de piață (de exemplu, Bitcoin și Ethereum) includ o încredere în brand și securitate ridicate, dar  și capacitatea de a adăuga caracteristici care pot compensa provocările tipice de viteză și cost asociate cu fiecare dintre aceste rețele.

Monedele stabile – USDC în special – sunt, de asemenea, monede tranzacționate în mod foarte popular. Acestea vin cu o volatilitate redusă și oferă consumatorilor și comercianților posibilitatea de a identifica valoarea tranzacției fără conversie.

Clienții se pregătesc pentru utilizarea criptomonedelor atât în achizițiile online, cât și în cele fizice.

Cu toate acestea, modificările aduse sistemelor și infrastructurii de plată în magazine care ar putea fi necesare pentru a asigura compatibilitatea cu plățile cripto ar putea prezenta o multitudine de provocări care nu există în tărâmurile digitale.

Aici apare o primă discrepanță între comercianți și clienți pentru că primii deja își fac planuri și se concentrează tot mai mult pe tranzacțiile online. Canalele de plată cripto online vor deschide calea pentru adoptarea generală în Europa și America de Nord, se mai arată în raportul „Crypto for Payments”.

Cine e mai pregătit pentru plata în criptomonede

În mod ironic, alegerea numărul 1 a clienților pentru cheltuielile cripto este pentru călătorii, sectorul care manifestă cel mai puțin interes pentru acceptarea cripto.

Companii aeriene, operatorii de transport feriviar și sistemele naționale de transport au o oportunitate masivă pentru a valorifica cererea pieței pentru plăți cripto. Odată ce comercianții cu amănuntul vin cu soluții de acceptare cripto, industria se așteaptă la o creștere semnificativă a numprului și valorilor tranzacțiilor.

În schimb, entuziasmul pentru acceptarea de plați cu criptomonede este  pe val, deși mai puțin pentru călătorii, ospitalitate și industria auto. Călătoriile și ospitalitatea au fost lovite deosebit de puternic de pandemia de COVID-19, iar acum managementul acestor business-uri prioritizează recuperarea impactului și revenirea la situația financiară de dinainte de pandemie.

Exit mobile version