Shiba Inu e pe val. A ajuns și-n topul preferințelor investitorilor mari și la Săptămâna Modei la Milano

Meme-tokenul atrage atenția nu numai în capitala modei, dar și investitorilor-balenă care cumpără tot mai mult SHIB

Shiba inu investitori balena milano

Shiba Inu (SHIB), criptomoneda care ajunsese să fie numită „The Doge-Killer” începe să reatragă atenția investitorilor mari, așa-zișii „investitori-balenă”. Aceștia sunt cei care cumpără cantități impresionante de criptomonede.

Meme-tokenul a ajuns în top 10 al celor mai cerute criptomonede pentru investitorii în Ethereum. Astfel că, SHIB a fost a șaptelea cea mai cumpărată criptomonedă printre cei 1000 de investitori majori din piață. Volumul tranzacțiilor SHIB a crescut cu aproape 34% în ultimele 24 de ore de tranzacționare, potrivit WhaleStats.

Investitorii-balenă au cheltuit în medie 123.223 de dolari pentru a cumpăra tokenuri SHIB, cu o sumă medie de achiziții care persistă în jur de 4,7 miliarde de jetoane SHIB.

Shina Inu este, în prezent, a treia cea mai deținută criptomonedă de către investitorii mari. Potrivit WhaleStats, primele 100 de portofele ETH dețin peste 58,1 trilioane de monede SHIB în valoare de peste 1,55 miliarde dolari.

Concentrația deținătorilor de SHIB printre portofelele de top este, de asemenea, una dintre cele mai mari (17,42%), depășită doar de deținătorii de token-uri FTX (18,77%).

Shiba Inu (SHIB) este în prezent în scădere cu peste 70% față de cel mai mare preț istoric de 86,16 dolari/ 1 milion SHIB, cotație ce a înregistrat-o în 28 octombrie 2021. Tokenul a scăzut constant de atunci, atingând minimele de20,69 dolari/ 1milion SHIB pe 3 februarie și testând similar nivelurile din ziua în care Rusia a început o invazie militară pe scară largă în Ucraina pe 24 februarie, conform Daily Coin.

SHIB și-a revenit cu aproape 24% de atunci și se tranzacționează la aproximativ 25,56 de dolari/1 mil. de Shiba Inu la momentul redactării acestui articol.

Shiba Inu se „plimbă” liberă pe străzile din Milano

Pe lângă succesul pe care-l are criptomoneda cu marii investitori, Shina Inu a ajuns să se „plimbe” liberă pe străzile din Milano. Mai precis, tokenul își face reclamă în capitala modei fiind strand legată de brandul de haute couture John Richmond.

 

Tramvaiul din 1825, acum „colorat” cu siglele SHIB și John Richmond, i-a întâmpinat pe milanezi la începutul acestei săptămâni. Aceasta face parte din colaborarea de modă Shiba Inu și John Richmond numită „Legends Live Forever”. Pot fi văzute și picturi murale făcute și pe clădiri pentru a promova parteneriatul.

Coin Quora titrează că, după ce a obținut un permis de la consiliul orașului Milano, echipa din spatele campaniei publicitare a început să îmbrace tramvaiul numerotat din 1825, care a călătorit de la ruta 23 de la metroul Sesto 1 la Cernusco Sul Naviglio. Siglele SHIB și John Richmond au fost expuse locuitorilor din Milano care au ales să se plimbe pe ruta lungă de 12 kilometri.

Anunțul colaborării în modă dintre cele două nume mari din industriile respective a venit după Săptămâna Modei de la Milano și chiar la timp pentru Săptămâna Modei de la Paris. Această mișcare a marcat primii pași ai lui Shiba Inu în lumea plină de farmec a modei.

John Richmond și-a împărtășit entuziasmul pentru lansarea colaborării, spunând că a simțit că „pare să fie într-un vis”. Richmond, cu toate acestea, este fericit că proiectul este „real” și așteaptă cu nerăbdare „moda cripto glamour punk”.

Campania Legends Live Forever va lansa, de asemenea, 10.000 de NFT-uri în care versiunile lor fizice vor fi defilate pe pista John Richmond în timpul Săptămânii Modei de la Milano, programată în perioada 20-26 septembrie.

Între timp, moda va fi comercializată ca o colecție see-now-buy-now care va fi disponibilă în buticurile de modă ale lui John Richmond din întreaga lume, precum și pe site-ul său de comerț electronic. De asemenea, se așteaptă ca colecția să fie prezentată pe pistă împreună cu NFT-urile.

Echipa este încă în discuții despre cum să comercializeze jetoanele digitale. Totuși, ei i-au asigurat pe entuziaști că o experiență „unică” este în lucru.

Exit mobile version