Super Bowl 2022: Reclamele principalelor companii cripto – în lumina reflectoarelor

Principalele companii cripto, inclusiv FTX, eToro, Crypto.com și Coinbase, au difuzat pentru prima dată reclame în timpul Super Bowl 2022

Reclamele pentru Super Bowl au fost întotdeauna o parte intrinsecă a campionatului anual al Ligii Naționale de Fotbal (NFL), iar pentru companii, este un semn al succesului în lumea reală.

Super Bowl este unul dintre cele mai așteptate evenimente sportive din fiecare an. E meciul în care se decide campioana NFL.

Dincolo de meciul în sine, Super Bowl este foarte atractiv și datorită celorlalte evenimente incluse.

Odată cu creșterea cererii de criptomonede – alimentată recent de NFT-uri, meme token-uri și metavers – reclamele cripto de la Super Bowl au fost în centrul atenției pe rețelele de socializare. În acest articol vom încerca să evaluăm reclamele și opiniile exprimate de comunitate.

Reclama Coinbase: Less talk, more Bitcoin

Coinbase este unul dintre cele mai populare exchange-uri de criptomonede din Statele Unite, ocupând adesea locul 1 ca cea mai descărcată aplicație de pe Apple App Store. Pentru Super Bowl, Coinbase a pregătit o reclamă minimalistă cu imagini grafice ce reprezintă un cod QR care se deplasează pe un fon negru.

Reclama începe cu logo-ul Coinbase care se mișcă în jurul ecranului, similar cu logo-ul DVD-ului.

La scurt timp, litera a fost înlocuită cu un cod QR care își schimbă culoarea în timp ce se deplasează într-un mod similar. Codul QR a redirecționat utilizatorii către o pagină Coinbase care promova un cadou în Bitcoin și promoții de înregistrare.

Acum că avem atenția dvs., dorim să vă anunțăm că oferim 15 dolari în BTC oricărei persoane care se înregistrează pe Coinbase până în 15 februarie

În ciuda contrastului cu reclamele tradiționale, din cauza fluxului brusc de trafic site-ul Coinbase a devenit inoperabil.

Coinbase tocmai a cheltuit 14 milioane de dolari pentru ca un cod QR care își schimbă culoarea să sară pe ecran timp de 30 de secunde în timpul Super Bowl, iar site-ul a devenit inoperabil

Reclama FTX: Don’t Miss Out

FTX, un exchange de criptomonede fondat de Sam Bankman-Fried, nu a ținut cont de cheltuieli pentru prima sa reclamă pentru Super Bowl.

Reclama îl arată pe Larry David – comedian, producător și actor – respingând tehnologiile care au schimbat drastic modul de a trăi. Ca o figură de autoritate în diferite cronologii istorice, David este contra invenției roții, a electricității și a toaletei.

Comediantul se opune în continuare Declarației de Independență a Statelor Unite. El se arată sceptic cu privire la aterizarea pe lună și muzica portabilă. În cele din urmă, când David respinge aplicația FTX, reclama se adresează telespectatorilor:

Nu fi ca Larry. Nu rata următoarea mare oportunitate!

În general, reclama FTX a fost considerată de mulți drept cea mai amuzantă de la Super Bowl.

Reclama eToro: Flying Your Way

Reclama pentru Super Bowl a platformei de investiții cripto și fiat eToro, intitulată Flying Your Way, a început cu un utilizator care a cerut sfaturi de la comunitatea eToro dacă să investească în criptomonede sau în acțiuni.

reclama eToro
reclama eToro

Ca un omagiu adus popularului memecoin Shiba Inu (SHIB), reclama eToro a prezentat și un câine Shiba Inu.

Deși eToro merită note maxime pentru efortul depus, reclama nu a avut prea mult succes.

Reclama Crypto.com: Fortune Favors the Brave

reclama Crypto.com

În prima sa reclamă pentru Super Bowl, Crypto.com a prezentat legenda baschetului LeBron James având o conversație cu o versiune a lui din 2003. În timp ce tânărul LeBron era încântat să afle despre un viitor plin de mașini electrice și alte progrese tehnologice, el îl întreabă pe adevăratul LeBron dacă este pregătit pentru ceea ce urmează:

https://twitter.com/cryptocom/status/1493033811105378307

Nu pot să-ți spun totul, dar dacă vrei să faci istorie, trebuie s-o faci singur.

Reclama a avut și mai mult sens pentru public, având în vedere că LeBron a devenit jucătorul cu cel mai mare punctaj din istoria NBA cu doar o zi înainte de difuzarea reclamei.

Odată cu lansarea acestei reclame, LeBron se alătură listei tot mai mari de sportivi profesioniști care susțin adoptarea criptomonedelor – o mișcare bine primită în comunitatea cripto.

Exit mobile version