Twitter testează insigna de verificare pentru utilizatorii care au un NFT ca poză de profil

Utilizatorii vor avea posibilitatea să-și pună active digitale pe post de poză de profil pentru a-i impresiona pe ceilalți

Twitter testează insigna de verificare pentru utilizatorii care au un NFT ca poză de profil

Denys Prykhodov | Adobe Stock

Twitter a dezvăluit o unealtă aflată încă în dezvoltare care le va permite utilizatorilor să-și expună un NFT verificat pe post de poză de profil.

Mada Aflak, inginer senior software pentru twitter, a distribuit pe platforma de socializare un video în care demonstrează funcționalitatea acestei facilități, care le permite utilizatorilor să adauge NFT-uri pe profilul lor. Utilizatorii vor putea pur și simplu să-și editeze profilul, să conecteze un portofel electronic (precum Metamask) și să-și importe colecția OpenSea. Ulterior, aceștia pot alege un avatar din colecția lor de jetoane non-fungibile.

De asemenea, poza de profil va fi marcată cu o insignă care verifică faptul că imaginea folosită este un token autentic, oferindu-le astfel posibilitatea să se laude cu CryptoPunk-ul foarte scump pe care îl au sau cu un Bored Ape – iar toți ceilalți vor ști că e autentic.

Aflak a declarat că video-ul postat este experimental și că detaliile s-ar putea schimba, cerându-le urmăritorilor să-i trimită feedback sau sugestii.

Chiar dacă poza verificată de profil generează entuziasm în rândul comunității, Mason Nystrom, analist pentru Messari Research, a speculat și alte potențiale întrebuințări pe care twitter le poate aduce la lumină, integrând portofelele electronice.

Dintre acestea fac parte: verificarea pentru ce perioadă de timp un utilizator a deținut un activ digital, recomandarea de follow-eri pentru alți proprietari NFT, cumpărarea și vânzarea direct de pe profilurile twitter și crearea graficelor sociale pentru proprietarii NFT.

Aceasta este ultima mutare prietenoasă față de sfera NFT pe care twitter a făcut-o, ținând cont că săptămâna trecută a integrat plățile BTC prin Lightning Network, permițându-le astfel utilizatorilor să trimită Bitcoin de la unul la altul.

Jack Dorsey, CEO-ul companiei, este un susținător vechi al Bitcoin, activ pe care l-a promovat pe twitter ori de câte ori a avut ocazia. De asemenea, Dorsey a vândut primul tweet postat vreodată sub formă de NFT.

Exit mobile version