Youtube vede un potențial enorm în NFT-uri

Având în vedere reacția publicului la anunțul integrării NFT-urilor de la companii precum Discord, Ubisoft și Team17, marile companii tehnologice precum Youtube care doresc să introducă NFT-uri acționează cu curaj în mediul actual

Youtube vede un potențial enorm în NFT-uri

Youtube își propune să integreze NFT-urile, oferind creatorilor noi modalități de a interacționa cu fanii și de a dezvolta fluxuri de venituri suplimentare.

Vestea vine la doar câteva săptămâni după ce CEO-ul Youtube, Susan Wojcicki, a sugerat că platforma ar putea folosi Web3 ca o sursă de inspirație pentru creștere și, eventual, să adopte NFT-urile.

Într-o postare pe blog din 10 februarie, directorul de produs al Youtube, Neal Mohan, a evidențiat o listă lungă de produse, instrumente și funcții noi pe care compania intenționează să le lanseze în 2022, inclusiv: Web3, blockchain, NFT și Metaverse.

Youtube își susține cele două milioane de parteneri

Mohan a spus că, după ce a primit feedback din partea comunității, Youtube caută în mod activ noi modalități de a oferi sprijin suplimentar celor două milioane de creatori parteneri.

După ce a menționat faptul că, în proces creatorii depun efort pentru a veni cu idei noi de conținut, Mohan a evidențiat tehnologiile Web3 ca o potențială soluție:

Web 3 deschide, de asemenea, noi oportunități pentru creatori. Credem că noile tehnologii, precum blockchain și NFT, le pot permite creatorilor să construiască relații mai profunde cu fanii. Împreună vor putea colabora la noi proiecte și vor putea câștiga bani în moduri care nu erau posibile înainte

Creatorii de conținut de pe platformă ar putea utiliza tehnologia NFT pentru a-și valorifica videoclipurile, fotografiile, arta și experiențele ca o modalitate de a interacționa cu fanii.

Sunt multe de luat în considerare pentru a ne asigura că abordăm aceste noi tehnologii în mod responsabil, dar credem că există și un potențial uriaș- a adăugat Mohan

De asemenea, Mohan a adus un omagiu și cuvântului principal al momentuluiMetaverse – subliniind că publicul se poate aștepta la câteva moduri noi de a experimenta conținutul prin realitatea virtuală. Șeful Youtube a declarat că compania se va ocupa mai întâi de jocuri, dar nu a dezvăluit niciun detaliu.

Este încă devreme, dar suntem încântați să vedem cum putem transforma aceste lumi virtuale într-o realitate pentru utilizatori, a adăugat el

Având în vedere reacția publicului la anunțul integrării NFT-urilor de la companii precum Discord, Ubisoft și Team17, marile companii tehnologice precum Youtube care doresc să introducă NFT-uri acționează cu curaj în mediul actual. Argumentele comune ale oponenților includ caracterizarea NFT-urilor drept înșelătorii, spălare de bani și poluare.

Însă, susținătorii ar sublinia că NFT-urile nu provoacă deloc daune uriașe mediului, deoarece blockchain-urile pe care sunt tokenizate ar folosi aceeași cantitate de electricitate, indiferent dacă NFT-urile sunt tranzacționate pe ele sau nu.

În timp ce reacția este centrată pe consumul de energie electrică al blockchain-urilor Proof of Work, alte chain-uri care găzduiesc NFT-uri funcționează pe Proof of Stake, care este cu 99% mai eficient din punct de vedere energetic.

OnlyFans oferă posibilitatea de a integra NFT-urile ca imagine de profil

CEO-ul OnlyFans, Amrapali Ami Gan, a declarat într-un interviu pentru Reuters că binecunoscuta platformă online pentru conținut pentru adulți va permite creatorilor să folosească NFT-urile ca avatare:

Scopul nostru este să dăm putere creatorilor să își atingă întregul potențial. Această funcție este primul pas în valorificarea rolului pe care NFT-urile îl pot juca pe platforma noastră

Potrivit Reuters, OnlyFans va accepta doar NFT-urile de pe blockchainul Ethereum, integrând o pictogramă a rețelei lângă fotografia de profil pentru a indica autencititatea acestuia.

Potrivit anunțului, OnlyFans a introdus funcția în decembrie, când Gan, noul CEO, a preluat conducerea. Gan a spus că platforma a vrut să-și demonstreze angajamentul față de securitate combinând tehnologia cu capitalul creativ.

Exit mobile version