Dapper Labs, prima companie specializată în NFT-uri, va prezenta propuneri legislative în fața guvernului SUA

Adobestock | Andrea Izzotti

Prin anunțul public din data de 3 ianuarie, a ieșit la iveală faptul că Dapper Labs – compania canadiană ce a creat CryptoKitties – a devenit prima companie specializată în NFT-uri, care a fost înregistrată într-o ședință legislativă de nivel federal – pentru a veni cu propuneri de lege în fața guvernului SUA. Dapper Labs s-a alăturat unei mișcări lansate de către influencerii din industria crypto, care încearcă să influențeze noile politici din sfera crypto ale Congresului.

Compania Dapper Labs își are sediul în Vancouver, activitatea de bază a acesteia include crearea unei varietăți de produse și aplicații descentralizate bazate pe active digitale non-fungibile. Printre acestea, se numără jocul popular CryptoKitties, în care jucătorii pot crește și înmulți niște pisici virtuale în formă de NFT-uri, dar și Cheeze Wizards – un joc bazat pe turnamente, în care personajele de colecție se duelează între ele. Mai mult de atât, Dapper Labs este în parteneriat cu NBA (National Basketball Association), fiind responsabilă de administrarea Top Shot – o piață de NFT-uri care vinde secvențe video importante din meciurile de baschet american. La moment și UFC-ul (Ultimate Fighting Championship) colaborează cu Dapper Labs pentru a oferi un serviciu similar în viitorul apropiat.

Potrivit anunțului, Dapper Labs a încheiat un contract cu compania de avocatură Crossroads Strategies care se va ocupa de toată procedura legală. Compania a raportat că va face demersuri în privința Reglementărilor ce privesc NFT-urile, blockchain-ul și serviciile financiare colaterale. Pe lângă recrutarea acestei firme, Dapper Labs a recrutat-o și pe Alison Kutler, care va fi noul șef în afacerile cu instituțiile guvernamentale. Anterior, Kutler a fost șef al Biroului pentru Afaceri Guvernamentale și Protecția Consumatorului.

Dapper Labs nu a dezvăluit prea multe în ceea ce privește intențiile sale, dar a spus că dorește să promoveze educarea maselor în ceea ce privește Web3, potrivit purtătorului lor de cuvânt, Rachel Rogers.

Citiți și: NFT: Bored Ape Yacht Club este cel mai mare hit al rețelei Ethereum

Pe măsură ce adopția NFT-urilor devine tot mai mare, influencerii din spațiul crypto sunt optimiști cu privire la politicile viitoare. Instituțiile de legiferare nu mai pot ignora această mișcare și se văd nevoite să se confrunte cu implicațiile tehnologiei blockchain asupra reglementărilor ce urmează. 

În ceea ce privește adopția NFT-urilor de către americani, rezultatele unui studiu arată că doar aproximativ 2.8% din respondenții din SUA dețin la moment NFT-uri – fiind întrecută de țări precum Venezuela, Peru și Canada.

Procentul persoanelor care dețin sau intenționează să cumpere un NFT în în diverse țări din întreaga lume - septembrie 2021
Procentul persoanelor care dețin sau intenționează să cumpere un NFT în în diverse țări din întreaga lume – septembrie 2021
Exit mobile version