Solana Spaces va închide magazinele fizice și se va concentra pe platforma DRiP

Experimentul Solana Spaces cu magazine comunitare din New York City și Miami se încheie, echipa mutându-și atenția spre DRiP, o platformă de airdrop pentru NFT-uri

Solana Spaces este un proiect fondat de creatorul Solana (SOL) Anatoly Yakovenko și antreprenorul Michael Norby. Cele două magazine fizice orientate către comunitatea din New York și Miami și nu numai, vor mai fi deschise doar până la sfârșitul lunii februarie.

Magazinele cu tematică SOL, au fost înființate pentru a atrage mai mulți oameni în ecosistemul Solana, dar nu au reușit să atragă atât de mulți utilizatori pe cât sperau.

Magazinele fizice Solana au fost deschise doar timp de șapte luni de la inaugurarea oficială în iulie și respectiv în august 2022.

Anunțul, distribuit pe contul oficial de Twitter – Solana Spaces, a fost însoțit de un mesaj de la fondatorul Vibhu Norby, care a explicat că motivul închiderii a fost din cauza unui „punct de inflexiune” în care își îndreaptă investițiile către platforma DRiP, o platformă de distribuire a operelor de artă NFT.

Magazinele au fost un „experiment” conceput pentru a servi comunitatea în numele fundației Solana.

Norby, co-fondatorul Solana Spaces înfinițate la începutul anului 2022, a dezvăluit, de asemenea, că magazinele au atras în medie între 500 și 1.000 de persoane pe săptămână de la deschiderea lor – dar cu DRiP au potențialul de a aduce chiar mai multe persoane în ecosistemul SOL și Web3 în fiecare zi.

Decizia de a închide magazinele a fost luată acum câteva săptămâni, conform declarației lui Norby, iar locațiile vor mai fi deschise doar până la sfârșitul lunii.

Aceasta inițiativă ambițioasă a fost relativ de scurtă durată, dar părea să fi câștigat o popularitate din partea comunității și o apreciere semnificativă din partea jucătorilor din industria SOL, cum ar fi proiectele de jocuri video Star Atlas și Aurory.

În ciuda închiderii magazinelor, Norby rămâne optimist în ceea ce privește potențialul viitor cu DRiP:

„Încă din prima zi, misiunea noastră a fost să experimentăm modele noi și disruptive pentru a aduce oamenii în Web3 și pentru a servi comunitatea în numele Fundației Solana. Abia așteptăm să vedem ce rezultate o să aducem cu DRiP.”.

Norby a ajuns la concluzia că eforturile companiei ar putea fi mai bine utilizate în spațiul digital, în special cu DRiP, pentru a obține rezultate mai bune. El a menționat, de asemenea, că, deși magazinele au fost grozave, își vor îndrepta eforturile către o modalitate mai eficientă de a atrage oamenii către SOL dacă vor găsi una.

Solana Spaces: un experiment pentru a atrage mai mulți oameni să folosească SOL

Când primul magazin din New York a fost deschis la sfârșitul lunii iulie, Norby a sperat să atragă peste 100.000 de oameni în ecosistemul Solana în fiecare lună .Cu toate acestea, numai 75.000 de persoane au vizitat magazinele în timpul celor șapte luni de funcționare.

Sponsorizați de către Fundația Solana, precum și de furnizorul de portofele virtuale Phantom și de crypto exchange-ul nativ Orca, Solana Spaces a oferit clienților șansa de a participa la diverse activități, cum ar fi tutoriale de înregistrare a portofelului virtual în persoană, câștigarea de recompense, cumpărarea de produse și participarea la evenimente, toate tematice în jurul criptomonedei SOL.

Primul magazin Solana Space din New York
Primul magazin Solana Space din New York | Solana Spaces

Chiar dacă magazinele fizice nu au avut rezultatele așteptate, acestea au reușit să atragă un număr semnificativ de fani. Mulți jucători din industria SOL, inclusiv proiectele de jocuri video Star Atlas și Aurory, le-au mulțumit lui Solana Spaces pentru contribuția adusă ecosistemului.

Criza prelungită din industria criptomonedelor a dus la concedieri și închiderea birourilor unor mari companii la nivel global. Închiderea magazinelor fizice Solana Spaces este cel mai recent exemplu al acestei tendințe.

Echipa noastră a vizitat magazinul fizic Solana Spaces înainte de închiderea sa

Echipa noastră, crypto.ro a avut ocazia să viziteze magazinul fizic Solana Spaces din New York City înainte de închiderea sa, experiență care a fost una unică.

Am fost impresionați de varietatea activităților disponibile clienților, precum tutorialele pentru crearea unui portofel virtual în persoană, cumpărarea de produse tematice SOL și participarea la evenimente. Interiorul tematic al magazinului era atrăgător și prezenta bine brandul Solana. De asemenea, personalul magazinului a fost amabil și bine informat, ceea ce a făcut experiența și mai plăcută.

Chiar dacă este o veste tristă pentru fanii Solana Spaces, se pare că echipa va continua cu DRiP. Va fi interesant să vedem cum evoluează această nouă inițiativă și ce impact va avea asupra ecosistemelor SOL și Web3 în viitorul apropiat.

Exit mobile version