UFC încheie un acord de sponsorizare cu compania blockchain VeChain

Un acord de lungă durată între UFC și VeChain va duce la apariția logo-ului companiei în Octagon

UFC încheie un acord de sponsorizare cu compania blockchain VeChain

ufc.com

Compania de logistică Blockchain, Fundația VeChain, a semnat un parteneriat de marketing pe mai mulți ani cu Ultimate Fighting Championship (UFC) în valoare de aproape 100 de milioane de dolari, devenind primul partener blockchain de layer-1 al UFC.

 

UFC este cel mai mare promotor și organizator de evenimente de arte marțiale mixte (MMA), iar activele de marketing și marca VeChain vor fi integrate în evenimente live ale UFC, precum, promoțiile în arenă, social media și alte domenii.

Potrivit unei surse anonime citate de Sports Business Journal, se pare că afacerea valorează aproape 100 de milioane de dolari într-un parteneriat de cel puțin cinci ani. Vicepreședintele senior al UFC care răspunde de parteneriatele globale, Paul Asencio, a declarat că acordul a crescut veniturile din sponsorizări ale UFC cu 30%, comparativ cu anul record din 2021.

Colaborarea începe imediat, iar VeChain va începe să fie sponzorizată începând cu 11 iunie la evenimentul UFC care va avea loc în Singapore.

VeChain este un ecosistem de layer 1 axat pe afaceri, cu accent pe urmărirea lanțului de aprovizionare. Parteneriatul vede o schimbare mare în cheltuielile companiei VeChain în comparație cu primul trimestru al acestui an. Un raport financiar lansat în mai arată că Fundația VeChain a cheltuit doar aproximativ 4 milioane de dolari în primul trimestru, cu mai puțin de 660.000 de dolari cheltuiți pentru marketing, dar a adunat venituri uriașe în valoare de 1,2 miliarde de dolari.

Potrivit VeChain, parteneriatul este „una dintre cele mai profunde integrări pe plan de marketing ale oricărui sponsor din istoria UFC”, UFC estimează că marca VeChain va ajunge să fie arătată pe aproximativ 900 de milioane de monitoare din 175 de țări.

Conform acordului, VeChain va deține titlurile oficiale UFC Fighter Ranking, acum denumite „VeChain Powered UFC Rankings”, fiind arătată în ringul de luptă la toate evenimentele.

VeChain va continua să fie promovat pe cele mai importante platforme, iar cele două companii vor crea conținut pentru rețelele de socializare ale UFC, care urmează să fie văzute de un număr estimat la 200 de milioane de oameni.

Fondul anual „Brand Ambassador” va oferi, de asemenea, oportunități plătite pentru sportivii UFC care participă la activități de marketing pentru VeChain.

UFC are experiență în colaborări cu companii din industria blockchain, unul dintre cele mai mari parteneriate ale UFC fiind afacerea de 175 de milioane de dolari cu Crypto.com, care a făcut din exchange-ul de criptomonede partenerul oficial al UFC, iar luptătorii au primit bonusuri în Bitcoin ca urmare a parteneriatului.

Crypto.com a lansat, de asemenea, prima colecție de tokenuri nefungibile autorizate (NFT) a UFC în noiembrie 2021, iar UFC continuă să lanseze mai multe NFT-uri licențiate cu ajutorul companiei de NFT-uri Dapper Labs.

Exit mobile version