Crypto.com, exchange-ul destinat tranzacționării de active digitale, va fi afișat proeminent în meciurile de fotbal din competiția Lega Serie A, din Italia, în urma unui parteneriat realizat cu conducerea ligii profesioniste.
Într-un anunț postat ieri pe blogul lor, Crypto.com vorbește despre cum va prezenta momente cheie din competiția italiană de fotbal, acolo unde este necesar ca tehnologia să îmbunătățească meciul. Mai specific: platforma crypto a încheiat un parteneriat pe mai mulți ani cu liga italiană – parteneriat menit să prezinte golul lunii – dar și să redea momente folosindu-se de video playback, pentru a analiza dacă golurile sunt sau nu legitime (ca în cazul VAR).
Crypto.com a sponsorizat Lega Serie A în campionatul Coppa Italia, în luna Mai – perioadă în care a lansat și un NFT personalizat pentru eveniment. Exchangeul a menționat că plănuiește să emită mai multe colecții de NFTuri, ca rezultat al noului parteneriat.
Conform vorbelor lui Luigi De Siervo, șeful executiv al Lega Serie A Italia, ținta colaborării este de a apropia fanii de fotbal prin tehnologie și informație. El a adăugat faptul că liga italiană de fotbal va dezvălui mai multe inițiative comerciale sau de marketing în lunile următoare – pentru a încuraja interacțiunile din partea fanilor.
Crypto-firmele și companiile blockchain au realizat progrese majore anul acesta prin publicitate în domenii sportive. Multe platforme și-au anunțat parteneriatul cu echipe profesioniste sau amatoare.
În luna Iulie, Crypto.com a anunțat un parteneriat de 10 ani, pe care a plătit $175 milioane – cu UFC; astfel, brandul lor apare pe echipamentul și îmbrăcămintea luptătorilor. De asemenea, platforma a semnat o înțelegere și cu Formula 1, pe post de sponsor oficial al crypto-monedelor și partener NFT.