Capitalizare: $ 2.46 T | Volum.: $ 104.89 B | Dominanță: 50.64%
  • MARKET
  • MARKET

Bounty

Definiție

Un bounty este o sarcină specifică, atribuită de dezvoltatorii unei monede care, atunci când este finalizată, îi recompensează în crypto-monede pe cei care au săvârșit sarcinile.

Cu cât sunt îndeplinite mai multe sarcini, cu atât este mai mare recompensa oferită; Sarcinile iau forma unor activități legate de social media și sunt în general orientate spre promovare și marketing.

Explicație

Recompensele reprezintă o modalitate eficientă de a implica membrii comunității în promovarea sau comercializarea unei anumite crypto-monede utilizând următorii lor social media. Valoarea recompensei emise de Bounty este proporțională cu numărul de sarcini îndeplinite și cu numărul de adepți pe care le are un individ.

Unele dintre cele mai comune tipuri de recompense includ:

  • Campanii de semnături – Recompensele sunt distribuite pentru plasarea unei semnături specifice în profilul dvs. de pe forum;
  • Postări pe blog sau campanii video – Această campanie solicită participanților să posteze bloguri, articole și videoclipuri cu caracter promoțional;
  • Campanie de traducere – Se primesc recompense pentru traducerea conținutului media, cum ar fi site-uri web, White Paper, videoclipuri etc.;
  • Campanie de socializare – Recompensele sunt distribuite pentru diverse activități de socializare, cum ar fi postarea, urmărirea, redistribuirea etc.;
  • Campanie de plată per post – Se acordă recompense pentru scrierea de postări specifice proiectului pe Bitcointalk.org sau orice alt forum specificat;
  • Examinarea codului – Dezvoltatorii emit recompense pentru depanarea sau găsirea erorilor în codul sursă al proiectului.

Articole relevante