Bounty

Definiție

Un bounty este o sarcină specifică, atribuită de dezvoltatorii unei monede care, atunci când este finalizată, îi recompensează în crypto-monede pe cei care au săvârșit sarcinile.

Cu cât sunt îndeplinite mai multe sarcini, cu atât este mai mare recompensa oferită; Sarcinile iau forma unor activități legate de social media și sunt orientate spre promovare și marketing.

Explicație

Recompensele reprezintă o modalitate eficientă de a implica membrii comunității în promovarea sau comercializarea unei anumite crypto-monede. Valoarea recompensei emise este proporțională cu numărul de sarcini îndeplinite și cu numărul de adepți pe care le are un individ.

Unele dintre cele mai comune tipuri de recompense includ:

  • Campanii de semnături – Recompensele sunt distribuite pentru plasarea unei semnături specifice în profilul dvs. de pe forum
  • Postări pe blog sau campanii video – Această campanie solicită participanților să posteze bloguri, articole și videoclipuri cu caracter promoțional;
  • Campanie de traducere – Se primesc recompense pentru traducerea conținutului media, cum ar fi site-uri web, White Paper, videoclipuri etc.;
  • Campanie de socializare – Recompensele sunt distribuite pentru diverse activități de socializare, cum ar fi postarea, urmărirea, redistribuirea etc.;
  • Campanie de plată per post – Se acordă recompense pentru scrierea de postări specifice proiectului pe Bitcointalk.org sau orice alt forum specificat;
  • Examinarea codului – Dezvoltatorii emit recompense pentru depanarea sau găsirea erorilor în codul sursă al proiectului.

abonează-te la newsletter

Articole relevante