Puncte cheie
- Animoca Brands și Automobili Lamborghini anunță o nouă colaborare.
- Gravitaslabs și Motorverse sunt parteneri exclusivi ai inițiativei.
Într-un anunț oficial de astăzi, Animoca Brands anunță un nou parteneriat cu Automobili Lamborghini, care este destinat să modeleze viitorul implicării brandurilor în industria auto.
Animoca Brands este compania care promovează drepturile de proprietate digitală pentru jocuri și metaverse. După cum se menționează într-o postare nouă pe X, parteneriatul își propune să avanseze cultura vehiculelor digitale.
We are thrilled to announce our partnership with @Lamborghini!
Together, we will drive digital vehicle culture forward to shape the future of brand engagement in the automotive industry.
@TheMotorverse is in on it 👀
Wen Lambo 🏎️
https://t.co/uBy9vfO7EE pic.twitter.com/BeIFuCZ9vu— Animoca Brands (@animocabrands) August 8, 2024
Parteneriatul urmărește să combine punctele forte ale celor două companii pentru a oferi experiențe unice fanilor și clienților Automobili Lamborghini, marcând convergența excelenței auto cu tehnologiile de generație următoare, conform comunicatului oficial de presă.
Colaborarea plasează Automobili Lamborghini în fruntea inovației și dezvoltării comunității.
Anunțul oficial a dezvăluit, de asemenea, că studioul de design creativ și compania de tehnologie Gravitaslabs și Motorverse, ecosistemul global pentru vehicule digitale, jocuri de curse și cultura sporturilor cu motor, create de Animoca Brand, sunt partenerii exclusivi ai acestei colaborări.
Automobili Lamborghini – “Driving Humans Beyond”
Compania a fost fondată în 1963 în Sant’Agata Bolognese, lângă Bologna, și a devenit o icoană în producția de mașini supersport de lux, inovând continuu și modelând industria.
Compania are aproximativ 2.400 de angajați, o rețea de 184 de dealeri în 54 de țări și peste 10.000 de vehicule livrate în 2023. Toate acestea o fac un jucător global în sectorul auto de lux.
Automobili Lamborghini a lansat programul “Direzione Cor Tauri”, angajându-se pentru un viitor sustenabil, cu hibridizarea gamei până la sfârșitul anului 2024. Programul întruchipează misiunea de “Driving humans beyond”, evidențiind valori precum curajul, neașteptatul și autenticitatea.
Gravitaslabs și Motorverse – Parteneri exclusivi
Gravitas este un studio de design creativ și companie de tehnologie care operează o platformă de marketing interactivă și imersivă, folosită de branduri globale mari pentru a construi noi audiențe și afaceri din Web3 prin următoarele:
- Tehnologie blockchain
- NFT-uri
- Produse digitale
- Soluții de eCommerce gamificate
Gravitaslabs are parteneri importanți, inclusiv Lightlink, Meta-Stadiums, Rarible, deservind diverse firme din sectorul auto, divertisment, sport și modă.
Celălalt membru exclusiv al parteneriatului este Motorverse, un ecosistem deschis global și comunitate pentru vehicule digitale, jocuri de curse și sporturi cu motor, unde entuziaștii din sport și jocuri pot colecta și tranzacționa vehicule digitale licențiate oficial.
Fanii pot juca și concura în jocuri de curse dezvoltate în parteneriat cu branduri auto de top. De asemenea, pot avea acces la experiențe în lumea reală, inclusiv evenimente de curse și programe de loialitate ale partenerilor.
Animoca Brands – Stabilirea Open Metaverse
Animoca Brands este un câștigător Deloitte Tech Fast, o companie Fortune Crypto 40 și una dintre Top 50 Blockchain Game Companies 2024. Compania este un lider Web3, folosind tehnologia blockchain pentru a oferi drepturi de proprietate digitală consumatorilor din întreaga lume pentru a ajuta la stabilirea open metaverse.
După cum se menționează în comunicatul de presă oficial, Animoca Brands este unul dintre cei mai importanți investitori Web3 cu un portofoliu de peste 540 de investiții.