Puncte cheie
- Fondatorii anonimi ai Hamster Kombat au dezvăluit originile jocului și planurile de viitor.
- După primul airdrop din iulie, va urma un al doilea.
Hamster Kombat, popularul joc clicker bazat pe Telegram, a reușit să atingă peste 250 de milioane de utilizatori de la lansare.
Originile jocului au rămas un mister până de curând, deoarece industria crypto a speculat ce urmează pentru proiect după primul airdrop programat pentru această lună.
Conform ultimelor rapoarte, fondatorii Hamster Kombat au abordat, în cele din urmă, originile jocului și au oferit indicii despre planurile de viitor.
Ei au menționat că Hamster Kombat este mai mult decât un simplu joc, este o „familie globală” care crede în puterea pe termen lung a comunității.
Inspirație din succesul Notcoin
Industria crypto a discutat despre asemănările dintre un alt joc clicker popular, Notcoin, care a avut de asemenea un succes enorm pe Telegram.
Într-un interviu recent, fondatorul Notcoin, Sasha, a spus că jocul este pionierul modelului clicker. Cu toate acestea, el și-a exprimat dubii cu privire la longevitatea jocurilor clicker, spunând că acestea lipsesc de sustenabilitate.
El a subliniat, de asemenea, că doar jocurile care au modele sustenabile vor supraviețui în viitor.
Hamster Kombat este similar cu Notcoin, jucătorii având scopul de a acumula recompense prin click-uri. Ei își asumă rolul de CEO al unui exchange de crypto și încearcă să acumuleze monede virtuale pe măsură ce își gestionează afacerea virtuală.
Ambele jocuri Hamster Kombat și Notcoin sunt jocuri ușor de jucat și tot ce trebuie să facă utilizatorii este să descarce aplicația Telegram, care este utilizată în prezent de peste 1 miliard de persoane din întreaga lume.
Conform ultimelor rapoarte, milioane de utilizatori joacă în prezent Hamster Kombat, sperând să transforme în final recompensele din joc în profituri reale atunci când jocul va distribui tokenuri jucătorilor.
Fondatorii Hamster Kombat au spus că au fost inspirați de succesul Notcoin și de popularitatea jocurilor sociale din anii 2010. Se pare că au luat ce a fost mai bun din ambele, adăugând filozofia lor de unitate și mult conținut educațional.
Fondatorii jocului au spus că au fost inspirați și de acțiunile meme și de rețelele sociale. Au menționat GameStop și povestea Reddit, unde investitorii retail și-au arătat puterea asupra Wall Street.
De asemenea, au subliniat experiența lor atât în industria jocurilor, cât și în industria blockchain, spunând că sunt în crypto din 2013.
Al doilea airdrop viitor
Fondatorii Hamster Kombat au fost întrebați despre șansele de supraviețuire ale jocului după primul airdrop programat pentru această lună. Ei au spus că planifică și un al doilea.
Conform lor, jocul va continua, și va avea loc un al doilea sezon cu al doilea airdrop în următorii doi ani.
Fondatorii jocului au spus că tokenul care va aparține unor milioane de oameni până atunci, are o valoare masivă în sine.
Ca și alte jocuri similare, Hamster Kombat utilizează blockchainul TON, și având în vedere popularitatea în creștere a jocurilor, activitatea blockchainului a crescut semnificativ.
Conform ultimelor rapoarte, numărul de tranzacții și portofele active zilnic pe rețea a crescut considerabil.
De asemenea, blockchainul Toncoin a devenit al nouălea cel mai mare token din lume după capitalizarea de piață. În acest moment, capitalizarea de piață a monedei este de aproximativ $18 miliarde.
Protejarea integrității jocului cu controlul boților
Fondatorii Hamster Kombat au spus, de asemenea, că pentru a proteja integritatea jocului, plănuiesc în cele din urmă să gestioneze implementarea boților.
Ei au promis să curețe boții înainte de listare, menționând Notcoin, care a reușit să interzică aproximativ 20% din conturile de boți. Conform lor, utilizarea acestora și trișarea prin referințe vor fi pedepsite.
Pe lângă gestionarea boturilor, echipa Hamster Kombat a spus, de asemenea, că nu există planuri de a preveni utilizatorii să joace pe multiple dispozitive.
Ținta de 1 miliard de useri
Fondatorii Hamster Kombat par angajați să ajungă la 1 miliard de oameni la nivel mondial, ca un proiect edutainment creat cu scopul adoptării în masă.
Scopul lor este să învețe oamenii despre blockchain și lumea Web3. De asemenea, au subliniat că le pasă de educația financiară și venitul de bază universal, încercând să devină unul dintre cele mai mari proiecte din acest domeniu.