Puncte cheie
- Fondatorul Notcoin (NOT) dezvăluie planuri pentru viitorul jocului, inclusiv sustenabilitate și independență.
- Notcoin a anunțat recent 11,5 milioane de deținători.
În un interviu recent, fondatorul Notcoin, Sasha, a dezvăluit pași importanți privind viitorul jocului.
Notcoin a fost primul joc Telegram în care utilizatorii trebuiau doar să apese un buton pentru a câștiga o monedă virtuală, care mai târziu a devenit un airdrop de token de 1 miliard de dolari.
Jocul a fost, de asemenea, primul care a pivotat acestă mecanică, oferind utilizatorilor ceva gratuit din aplicație cu noțiunea unui posibil airdrop viitor.
Sasha a declarat că nu se așteaptă ca acest lucru să dureze pentru totdeauna, deoarece îi lipsește sustenabilitatea.
Din perspectiva lui, doar jocurile cu modele sustenabile vor supraviețui în cele din urmă. El a menționat și alte jocuri cu modele sustenabile, citând Catizen, care a generat milioane de dolari în venituri.
În ceea ce privește Notcoin, Sasha a spus că intenționează să evolueze jocul de la simpla acțiune de clicker.
Planul pentru următorii patru ani este ca proiectul să devină independent de echipă prin construirea unor subsisteme sustenabile și eficiente.
Campaniile aplicației Notcoin, focusul proiectului
Sasha a declarat că proiectul se concentrează acum pe oferirea de campanii prin intermediul aplicației Notcoin, care permit utilizatorilor să câștige Notcoin prin interacțiunea cu alte aplicații Telegram mai noi.
Scopul este de a deveni un hub pentru lansarea altor proiecte din ecosistem, stimulând în același timp cererea pentru Notcoin și eliminând o parte din tokenuri din circulație.
Sasha se așteaptă ca numărul de campanii să crească până la 50-100 pe săptămână. El a explicat că acest lucru este similar conceptului de „farming” din lumea crypto, dar nu pentru furnizarea de lichiditate, ci pentru timpul și atenția acordate.
Acest model permite sustenabilitatea deoarece nu este necesară emiterea de noi tokenuri Notcoin.
Sasha a menționat de asemenea că pot fi dezvoltate și alte subsisteme, care ar putea include concursuri, metode de a motiva contribuitorii, platforme de jocuri și chiar o universitate descentralizată bazată pe conținut AI accesibil tuturor.
Airdrop-ul Notcoin
Airdrop-ul Notcoin a avut loc în luna mai și a durat până pe 16 iunie. Aproximativ 90% din totalul tokenilor se aflau în posesia utilizatorilor.
Sasha a declarat că, la o lună de la listare, Notcoin are acum peste 11,5 milioane de deținători.
Una dintre cele mai mari provocări ale airdrop-ului a fost gestionarea boților care utilizau platforma.
Sasha a afirmat că prioritatea proiectului a fost ca acțiunile umane să conteze pentru airdrop, oferind avantaje utilizatorilor cu activități normale on-chain în portofelele lor.
De asemenea, s-a acordat un avantaj utilizatorilor care au invitat alți utilizatori care au plătit pentru Telegram Premium, menționând că 30% din totalul utilizatorilor cu Telegram Premium au jucat jocul.
El a precizat că, în cele din urmă, utilizatorii care aduc mai multă valoare ecosistemului vor primi mai multe tokenuri și, chiar dacă există milioane de boți, aceștia vor rămâne cu cantități mici.
Sasha a spus, de asemenea, că jocul a înregistrat cea mai mare cerere în Rusia, Nigeria, Uzbekistan, SUA, Iran și Germania.
Recent, echipa din spatele proiectului a declarat că Notcoin nu are un proprietar unic și nu poate fi emisă nicio ofertă suplimentară de tokenuri.
În prezent, moneda NOT are o capitalizare de piață de peste 1,5 miliarde de dolari.