Gucci și alte branduri de lux din industria modei au anunțat că sunt foarte aproape de a lansa jetoane non-fungibile (adică NFTuri).
Revista Vogue Bussiness a raportat astăzi această actualitate, spunând că Gucci a confirmat recent trustului de știri – faptul că este doar o chestiune de timp până va lansa un NFT. Alte firme de lux din industria modei sunt, de asemenea, pregătite să lanseze NFTuri, conform raportului Vogue Bussiness, care a citat mai multe surse.
Una din aceste surse citate – Neuno – lucrează în prezent cu cinci case de modă pentru a lansa produse NFT.
Ne dorim să ajungem să fim dulapul universal 3D care se conectează cu aproape orice aplicație – Natalie Johnson, CEO 3D Robe
Imaginați-vă, de exemplu, dacă cineva ar fi cumpărat faimoasa rochie J Lo de la Versace – de pe websiteul nostru
Neuno este o aplicație construită pe blockchainul Flow, deținută de Dapper Labs – compania care a creat multe aplicații NFT populare, printre care și NBA TopShot. Fondatoarea aplicației a declarat faptul că clienții Neuno vor putea cumpăra jetoane non-fungibile direct cu cardul de credit, înlăturând nevoia de a deține crypto-monede.
Gucci Garage – un prim experiment al adidașilor virtuali
Gucci a explorat nișa aceasta prima dată anul trecut, la începutul lunii noiembrie. Casa de modă italiană a lansat o aplicație numită Gucci Garage care le permitea utilizatorilor să-și creeze proprii sneakeri direct de pe telefon. În cazul în care doreau să-i păstreze ca model digital, clienții trebuiau să plătească $13 pentru o pereche de adidași virtuali Gucci.