Blockchain gaming continuă să crească și să domine sfera NFT-urilor, cu o pondere de 22% din tot volumul de tranzacționare al NFT-urilor, aparținând acestei nișe, conform raportului publicat de Blockchain Gaming Alliance (sau BGA). Raportul spune că jocurile NFT au acumulat $2,3 miliarde sub formă de venituri între lunile Iulie și Septembrie.
Activitatea din jurul metaverse-ului a fost, de asemenea, evidențiată în raport. Vânzările de parcele virtuale au ajuns la $42,6 milioane, în timp ce capitalizarea totală pentru aplicații descentralizate a ajuns la un ATH de $4,6 miliarde, la sfârșitul lunii Noiembrie.

În plus, raportul a menționat că există o creștere de 6,500% pe zi a adreselor unice active. Acestea sunt portofelele care interacționează cu contractele inteligente conectate jocurilor.
De asemenea, raportul citează investițiile semnificative în companiile din industria blockchain gaming, care au avut loc anul acesta. Animoca Brands, o companie software din Hong Kong, a strâns $88 de milioane în luna Mai, $138 de milioane în Iulie și $65 de milioane în Octombrie, dublându-și astfel valoarea la $2,2 miliarde.

Dapper Labs, dezvoltatorul Crypto Kitties, a șocat întreaga lume cu vânzările de $230 de milioane pe care le-a realizat odată cu proiectul NBA Top Shot. Între timp, Axie Infinity, jocul în care se confruntă animăluțe care arată ca niște Pokemoni, deține momentan recordul pentru cele mai multe vânzări de NFT-uri, ridicându-se la aproape $4 miliarde.
Dragoș Dunica, cofondatorul DappRadar, este de părere că creșterea va continua, pe măsură ce toate industriile se îndreaptă către metaverse. Conform lui Dunica, creșterea numărului de utilizatori în jocurile blockchain conduce spre ceva mult mai grandios și cu potențialul de a cuprinde întreg metaverse-ul.
- Citiți și: China: O agenție de știri va lansa o colecție de NFT-uri, după 11 fotografii jurnalistice
Pe măsură ce termenul metaverse devine tot mai popular, companiile mari caută să se alăture. În China, în ciuda avertismentelor emise de stat cu privire la NFT-uri și active digitale, companiile s-au îmbarcat într-o cursă pentru a înregistra patenturi în lumea metaverse. Până la data editării acestui articol, peste 1,000 de companii au aplicat pentru a înregistra mai mult de 8,500 de patenturi în metaverse.