Mercedes a realizat un parteneriat cu Art2People pentru a crea NFT-uri exclusive Mercedes-Benz, care afișează și promovează linia G-Class, conform unui mesaj postat pe twitter chiar de firma producătoare de automobile.
Cinci artiști au fost comisionați să creeze diferite lucrări, folosind G-Class-ul ca inspirație într-o suită de situații – rezultând în design-uri unice pentru fiecare operă de artă.
What happens when five #NFT artists take on the challenge of reinterpreting the iconic #GClass?
The NF-G Challenge by @art2people_xyz@antonitudisco @baugasm @klarens_malluta @StudioCTaylor X @StudioZyva @kilimanjaroger @macomoroni @niftygateway
➡️ https://t.co/HrD56AIPGi pic.twitter.com/mV0f8ig6KT
— Mercedes-Benz (@MercedesBenz) January 17, 2022
Pentru acest proiect, cinci artiști din industria NFT au fost selecționați să interpreteze G Class-ul după propriul stil. Artiștii implicați vin din zone diferite, precum muzica, industria fashion, designul grafic, arhitectura, marketing-ul creativ, designul obiectelor de lux și piața imobiliară. Artiștii sunt: Charlotte Taylor, Anthony Authie, Roger Kilimanjaro, Baugasm și Antoni Tudisco. Mercedes va lansa duminică aceste NFT-uri, pe platforma Nifty Gateway.
Mercedes nu este primul brand internațional care se implică în sfera NFT. În Iunie 2021, McLaren și-a dezvăluit intenția de a utiliza NFT-urile pentru a crea versiuni virtuale ale automobilelor folosite în Formula1. În Iulie 2021, Coca Cola a lansat o inițiativă unică de a strânge bani pentru Olimpiada Specială, prin intermediul NFT-urilor.
Cât despre Mercedes-Benz, aceasta nu este nici prima dată când firma folosește tehnologia blockchain. Producătorul de mașini a realizat în trecut un parteneriat cu Circulor pentru a se asigura că emisiile de cobalt sunt urmărite prin chain-ul de supply.