Inițiatorii proiectului Gramma x Strămoși au făcut o mișcare îndrăzneață pe piața din România. Menționam într-un text anterior că „Strămoșii sunt, pe lângă o formă postmodernistă de exprimare a tradițiilor, și un mijloc de atragere a clientului care se regăsește în universul crypto”.
Gramma a ales un proiect autohton de NFT-uri pe care să-l promoveze. Practic, să se promoveze reciproc. Acesta e unul dintre lucrurile care atrag mulți oameni în industria cripto din România – faptul că avem o comunitate strânsă care cooperează reciproc de ori câte ori se ivește ocazia.
- La fel cum validatorii din rețelele blockchain se asigură constant că registrul comun rămâne cel autentic – așa și comunitatea cripto din România lucrează împreună de ani de zile și oferă constant publicului proiecte noi valoroase sau personaje noi interesante.
La nivel global, tot mai multe companii au intrat în domeniul cripto și al NFT-urilor în ultimul an. Lista este uimitoare, practic cine rămâne pe dinafară poate fi considerat demodat și învechit. Viralitatea rămâne ridicată pe acest segment de afaceri – tot ce e legat de Metavers, Gaming, DAO, NFT.
- Cel mai probabil, este doar începutul dezvoltării acestui sector și în România – este de așteptat ca tot mai multe branduri să integreze ideile de digital, blockchain și cripto în operațiunile lor zilnice.
💡Deoarece noțiunea de NFT se referă în esență la contractele inteligente, practic, oricine are acces la această tehnologie și poate penetra acest segment nou de piață – care este în continuă dezvoltare din punct de vedere al oportunităților de business.
NFT-urile în obiectivul Gramma
Orice producător sau ofertant de servicii poate crea NFT-uri din pachetele de date pe care le deține – fie acestea în format text, jpeg, audio sau video – folosind contractele inteligente la care are acces online, direct, accesând unul dintre blockchain-urile publice disponibile.
Obiectivul Gramma cu prima colecție a fost să realizeze o împletire a două elemente, care aparent vin din lumi diferite: arta digitală și lumea vinului. A fost atins cu succes. Arta digitală face parte din viitorul vinului, iar Gramma a făcut prin proiectul Strămoși primii pași în această lume.
🪙Pentru a se alinia la clienții din cripto și ca să poată accepta plata și în criptomonede, Gramma a implementat serviciile Utrust ca metodă de plată pe site-ul companiei Grammawines.ro și pe Grammawines.ro/nft.
🪙Totodată, au implementat și metoda de comandă a vinului Gramma cu Strămoș personalizat.
În urma succesului inițial compania se pregătește pentru următorul pas firesc – să lanseze o colecție proprie de NFT-uri. Colecția păstrează același ton jovial, colorat și proaspăt. Inspirată din cunoscuta baladă românească, Miorița, seria de NFT-uri reușește să combine tradiționalul cu modernul, realul cu fantasticul, fizicul cu digitalul.
Cu culori captivante privirii, Gramma asortează experiența unică a savurării unui vin românesc cu energia vibrantă a NFT-urilor autohtone.