Exchange-ul de criptomonede Crypto.com a renunțat la un contract de sponsorizare de cinci ani în valoare de 495 de milioane de dolari cu UEFA Champions League, liga de elită a fotbalului european, potrivit SportBusiness.
Înainte de negocierile cu Crypto.com, UEFA a fost sponsorizată de compania rusă de gaze naturale Gazprom – un acord pe care liga l-a anulat în martie, după ce Rusia a invadat Ucraina. Exchange-ul urma să înlocuiască Gazprom.
În timp ce acordul cu Crypto.com s-a dizolvat, UEFA are o mulțime de alți sponsori existenți. Potrivit site-ului său web, alianța are acorduri active cu Lay’s, Heineken, Mastercard, FedEx și Sony PlayStation, printre altele.
Negocierile nu au eșuat din cauza bear market-ului. Crypto.com a renunțat la acord din cauza preocupărilor de reglementare din Regatul Unit, Franța și Italia, cu probleme juridice legate de domeniul de aplicare al licențelor sale de tranzacționare și operare, a spus SportBusiness.
Crypto.com continuă să investească în parteneriate sportive
Crypto.com a continuat să se aventureze în parteneriate sportive. Exchange-ul a investit peste 1 miliard de dolari în sponsorizări sportive.
Aceasta include oferte cu: Staples Center din Los Angeles (700 de milioane de dolari pentru 20 de ani de drepturi de denumire), Formula 1 (150 de milioane de dolari pe 5 ani), Miami F1 Grand Prix și Aston Martin; Ultimate Fighting Championship (150 de milioane de dolari pe 5 ani); 175 de milioane de dolari în 10 ani); Cupa Mondială FIFA 2022 (se așteaptă cel puțin 40 de milioane de dolari); clubul din Ligue 1 Paris Saint-Germain (cel puțin 25 de milioane de dolari în trei ani); Liga italiană de fotbal de top Serie A; Liga australiană de fotbal; Philadelphia 76 din NBA și cu Conmebol, organismul de conducere al fotbalului sud-american.
Luna aceasta, exchange-ul a fost aprobat să opereze în Regatul Unit și are in plan să se extindă și în Coreea de Sud.