NFT-urile continuă să capteze atenția în sectorul crypto – PNG-urile postate ca imagini de profil pe rețelele sociale devin noua modă.
Nu cu mulți ani în urmă, Lamborghini era principalul produs cu care se lăudau câștigătorii investițiilor făcute în crypto-valute – în timp ce prețurile monedelor au atins valori astronomice. Unele personalități de mare profil din crypto și-au făcut obiceiul de a ajunge la conferințe la volanul super-mașinilor exotice – astfel Lambo a ajuns să fie un laitmotiv popular în industrie.
We’re proud to accept Bitcoin (via Bitpay) for vehicle purchases. For more information: 888-564-5020 pic.twitter.com/E4po9ndt5v
— Lambo Newport Beach (@Lamborghini_NB) September 1, 2017
NFT-urile și miliardarii
În zilele noastre jetoanele non-fungibile sunt, fără îndoială, subiectul principal al conversațiilor în spațiul crypto-grafic. Drepturile de proprietate și drepturile de laudă asupra PNG-urilor scumpe sunt afișate ca imagini de profil pe rețelele sociale – aceasta este noua stare de fapt pentru crypto-pasionați.
Crypto-jurnalistul chinez Colin Wu a raportat joi, 26 August, pe twitter că, personalități importante din industria internetului sunt printre cei mai recenți care s-au alăturat hype-ului NFT.
👉Cai Wensheng, fondatorul MEITU – producătorul de smartphone-uri și al aplicației de retușare a fotografiilor – ar fi cumpărat CryptoPunk # 8236 pentru 125 Ethereum, echivalentul a aproximativ $387,000.
Într-adevăr, Crypto-Punks – poate cea mai populară colecție NFT de pe piață – a câștigat o popularitate și mai mare chiar și în afara spațiului crypto.
👉După cum a fost raportat anterior de către agențiile de știri pe crypto-valute, gigantul de plăți cu cardul Visa a achiziționat recent CryptoPunk # 7610 pentru aproximativ $150,000.
Bine ai venit la petrecere
Welcome to the party 🚀🍻 https://t.co/uSh51Vyr41
— Tom Sachs: Rocket Factory (@tsrocketfactory) August 25, 2021
👉De asemenea, Budweiser a achiziționat recent arta creată de un fan – în valoare de $120,00 – precum și domeniul Beer.eth. O mișcare de marketing care arată exact nebunia de pe piață legată de subiectul NFT-uri – sectorul crypto-valutelor care rămâne în continuă creștere.
👉Gigantul social media Facebook a mai spus că sunt interesați cu siguranță de NFT-uri ca parte direct legată de dezvoltarea noului lor produs – un portofel crypto-grafic intitulat Novi.
Începând cu jumătatea lunii August, populara piață de comercializare a NFT-urilor, OpenSea a înregistrat o creștere anuală de peste 76,000% a volumului de tranzacționare – pe fondul hype-ului actual de pe tokenii non-fungibili. Jocurile NFT play-to-earn, cum ar fi Axie Infinity, rup toate normele în ceea ce privește valori cum ar fi traficul pe internet și prețul tokenului propriu.
Play-to-earn reprezintă practic farmatul de lichiditate, doar ca arată mai bine și atrage o bază mai mare de oameni
play-to-earn is basically yield farming, only it's prettier and it appeals to a larger base of people
that's it, that's the tea
— elle (@0xElle) July 23, 2021
Deja încep avertismentele cu privire la o posibilă bulă a NFT-urilor – criticii spunând că hype-ul actual este nesustenabil.
Pe de cealaltă parte a argumentului, susținătorii spun că NFT-urile ar putea fi pentru Web 3.0 ceea ce au fost pentru Web 2.0 rețelele sociale și comerțul electronic.