Prima luptă MMA din Metaverse, organizată de LegionFarm, a avut loc zilele trecute. Khabib Nurmagomedov l-a întâlnit și distrus pe Max Holloway, eveniment ce s-a dovedit extrem de fascinant pentru lumea sportului virtual și real. Ca parte a lansării LegionFarm NFT, Khabib și Holloway – care trebuiau să se înfrunte la UFC 223, s-au înfruntat pe platforma Metaverse. Khabib a jucat rolul lui Apollo Creed, iar Holloway, pe marele Ivan Drago.
„12 februarie – țineți minte data! Colaborăm cu Twitch pentru a împărtăși acest moment interesant cu toată lumea. Simțiți fiorul luptei, urmat de Airdrop NFT! Nu ratați șansa de a deveni proprietar NFT LegionFarm și de a obține acces în culise la Metaverse. Discutați și jucați-vă cu celebrități în jocurile de box VR!”, așa sună anunțul online pe care l-au lansat cei de la LegionFarm.
Prima luptă MMA din Metaverse: Creed vs. Drago
LegionFarm a organizat acest eveniment de realitate virtuală și a învins UFC în cursa nebună pentru metaversul.
Luptătorii renumiți s-au reunit în jocul multiplayer VR Boxing Creed: Rise to Glory, în timp ce legenda artelor marțiale, Daniel Cormier, a fost comentator la eveniment; transmis în direct pe Twitch.
Khabib Nurmagomedov și Max Holloway ar fi trebuit să se întâlnească într-o luptă adevărată la UFC 223 în aprilie 2018. Lupta nu a avut loc niciodată, deoarece Holloway a fost retras din cauza unei boli. Al Iaquinta a făcut un pas și Khabib l-a învins printr-o decizie unanimă de a deveni campion UFC la categoria ușoară.
LegionFarm și-a propus să aducă jucătorilor o experiență de lume virtuală. Compania a făcut posibil ca jucătorii să se conecteze cu sportivi, creatori de conținut și celebrități. Pe platformă, jucătorii plătesc pentru a se juca cu profesioniști în jocuri multiplayer online, cum ar fi Call of Duty: Warzone și Apex Legends.
LegionFarm: fanii s-au delectat cu un Q&A și lupte cu sportivi de performanță
Înainte de luptă, fanii au putut participa la un eveniment exclusiv în Mozilla:hubs, unde Nurmagomedov și Holloway au răspuns la întrebări în timpul unei sesiuni de întrebări și răspunsuri.
S-au luptat chiar cu fanii lor într-un meci de box VR în direct. În timp ce fanii profesioniști ai sportului sunt deja familiarizați cu cardurile de colecție sub formă de NFT cu momente notabile din lupte, LegionFarm oferă un nivel cu totul nou de experiență captivantă.
„NFT-urile nu sunt un fenomen modern, ele sunt modul în care viitorul face afaceri. Pentru a începe tranziția, am lansat ERC-721 NFT. Proprietarii acestor NFT-uri vor fi primii care vor primi o miză considerabilă din tokenul nostru ERC-20, care are ponderea guvernării în DAO a LegionFarm. Deținătorii vor fi primii care vor primi tokenul ca airdrop, gratuit în această etapă incipientă.”, a spus Alexey Beliankin, CEO al LegionFarm, citat de Cointelegraph.
O luptă ce nu a avut loc niciodată
Confruntarea Nurmagomedov-Holloway ar putea oferi o consolare pentru cei doi care nu s-au întâlnit niciodată în octogon în viața reală.
Perechea a fost aproape de o luptă în aprilie 2018, când Nurmagomedov era pe punctul de a câștiga pentru prima dată titlul la categoria uşoară.
Nurmagomedov era programat să se întâlnească cu Tony Ferguson la UFC 223 din Brooklyn pentru titlu la categoria de 155 de livre (n.r. – pe care Conor McGregor a pierdut-o pentru că a trecut la box în lupta cu Floyd Mayweather și a fost inactiv).
Campionul de atunci, Holloway, era dispus să intervină cu un preaviz de doar șase zile, când Ferguson s-a retras din cauza unei accidentări la genunchi și a început o reducere drastică în greutate, dar nici așa nu reușit să obțină autorizația medicală necesară de la medicii comisiei.
Ce este LegionFarm
LegionFarm este un serviciu de însoțire și coaching pentru jocuri video, care potrivește jucătorii profesioniști cu jucători de toate vârstele dar foarte ocupați, care ar dori să petreacă timp de calitate jucându-se, îmbunătățindu-și abilitățile și distrându-se. LegionFarm are deja 5.000 de jucători pro activi și peste 60.000 de utilizatori obișnuiți, potrivit Globe News Wire.
Acesta permite persoanelor să interacționeze în moduri mai captivante decât pe site-urile web tradiționale, folosind căști și avatare de realitate virtuală.